mandag den 20. juli 2009

comeback

Ja nu har der været ualmindelig stille herinde meget længe, og det skyldes festival + ualmindelig meget arbejde, men nu er jeg altså tilbage igen. :)

Kan ikke lyve mig fra at have shoppet en hel del, men skal alle fundene ligges ud her, kommer det til at tage en uhyggelig mængde tid. :) Vil dog gerne vise lidt fund fra kræmmermarked i går, samt shoppeturen i dag (der ruinerede min komplet), men kameraet skal lige have lidt strøm på, så det bliver senere eller muligvis i morgen.

Ellers laver jeg nærmest ikke andet end at arbejde for at få sparet op til studietur og min fødselsdagsfest, samt diverse ting der skal bruges penge på når sommeren er ovre og jeg ikke længere har job. Nu er kæresten også taget til Skagen, så her sidder jeg tilbage. (Bruger det som undskyldning for den massive shopping i dag!)

Men nu nærmer min fødselsdag sig også, og dermed skulle der planlægges outfit til den store fest. Dette blev løst i dag, men mere om det senere når jeg kan vise billeder af mine fund. :)

/god aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar