tirsdag den 4. august 2009

"dagens" fra i søndags


Fandt lige det her billede fra i søndags, som jeg synes at jeg ville vise. :)

- Og så har jeg modtaget mine længeventede pakker, fra diverse netshops hvor jeg har shoppet!
Fik i går pakke fra Smartgirl indeholdende sort, kort læderjakke fra Kaos, samt støvet koralfarvede chinos fra Vask.

I dag fik jeg så min pakke fra Gina Tricot og fra Nué.
Fra Gina Tricot blev det et gråt/beige farvet tubetørklæde, tie dye jeans og et nittebælte (som jeg er SÅ skuffet over. Lukningen virker ikke, så kan ikke bruge det til noget som helst!)

Fra Nué fik jeg min føromtalte Marc by Marc Jacobs clutch, som dog endte med at blive i sort. Den er SÅ fin, og glæder mig til at bruge den! (Den skal nok luftes til modeshow i morgen!)

- Men ja, alt i alt betyder det jo så, at min konto er temmelig rippet for moneys, ville ellers gerne have shoppet i kbh, når nu jeg tager derind i morgen! :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar