torsdag den 4. juni 2009

eksamenslæsning og shopping

Ja der er simpelthen minus på tidskontoen, med 2 eksamer hængende over hovedet! Alligevel får jeg shoppet uhyggeligt meget, og ved egentlig ikke helt hvor jeg skal placere alt tøjet?


Jeg var til lagersalg i min all-time-favorite butik i Gilleleje, Mariapil i lørdags, hvor jeg fandt rigtig mange fine og billige ting, fra bl.a. Modström og Selected/Femme. Var også en smut forbi Pinki hvor jeg fandt en uhørt billig by Malene Birger sølvnederdel!

Derudover er der bestilt lækre ting fra både Asos og Mango, indeholdende et par tasker, cykelshorts og en statement t-shirt, så de må gerne komme snart! :D

.. Ellers bliver der bare læst og læst. I aften tager jeg til Summernight i Hillerød, og ser om der er nogen gode tilbud, for min efterhånden lænsede tegnebog!

/god torsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar