torsdag den 11. juni 2009

nitter nitter nitter



Kan efterhånden se på det hele, at jeg er nødt til snart at investere i nogle nitter og forsøge mig i nogle DIY-projekter, eftersom nitter er det helt store denne sæson!



Synes Marie fra afashiontale.dk har løst DIY-projektet umådelig fint med disse jeans, og jeg overvejer at forsøge at gøre hende kunsten efter:









Jeans'ne er også fede i denne nuance:

(Billede lånt fra http://minmode.wordpress.com/)


Indtil videre er nitterne i min kommode begrænset til min nye taske fra asos, som kom ind af døren i går:











Den er godt nok dejlig!
Men min konto fortæller mig at jeg snart skal holde lidt igen med indkøbene, så tror nogle DIY-projekter er helt på sin plads! :-)
/god regnvejrsdag!

1 kommentar:

  1. Hej Chunkyheels,

    jaa nitter er super fedt jeg har lige nitteficeret min cowboyjakke, den blev super fin, god idé med nitter på bukserne også!

    :)

    SvarSlet