fredag den 15. maj 2009

almindelig fredag

Kom sent hjem fra arbejde i Fakta, men humøret er lidt bedre nu hvor jeg har taget mig sammen og sagt op! Der var simpelthen for mange problemer med at få min løn osv. så det gad jeg simpelthen ikke. Har lige 2 ugers opsigelse, men så er jeg ellers færdig :)
- Så det kan godt være at nogle af mine tøjønsker må vente lidt.

Skal til 50 års fødselsdag hos min kærestes far i morgen, og har tænkt mig at iføre mig følgende outfit:



Mine dejlige champagnesko, købt i Berlin


Min ballon stropløse silkekjole med blomstertryk, købt i en lille kjolebutik på strøget (Den oppe mod rådhuspladsen)

Det er måske lige sommerligt nok i forhold til at de lover regnvejr, men med et par tykke strømpebukser indenunder, burde det kunne lade sig gøre!

/god fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar