tirsdag den 19. maj 2009

Skøn dag i går!

Efter sådan en mellem weekend hvor jeg fik evaluering af SRO tilbage (som ikke var til at råbe hurra for) havde jeg for en gangs skyld en fantastisk mandag!

Jeg var først oppe i Helsinge og tjekke genbrugsbutikkerne igennem, og jeg fandt faktisk nogle fine ting til ingen penge (billeder kommer senere), og så tog mig og kæresten toget til Hillerød.

Vi gik en times tid rundt i byen, og jeg fik mine længe ønskede læder-look-alike leggins, som skal bruges med min nye denimskjorte. Jeg fandt også et billigt brunt læderbælte og en ny cd.
Så smuttede vi en tur i biografen og så Engle og Dæmoner. Jeg har ikke læst bogen, men syntes at filmen var overraskende god. Ret actionagtig, men pigevenlig.
Så snuppede vi lidt takeaway sushi og tog hjem ad.

Dejlig mandag!

(billeder af diverse fund kommer i aften, når jeg er hjemvendt fra dumme-fakta)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar