mandag den 25. maj 2009

Vila-indkøb

Vila er nu altså et dejligt (og billigt!) mærke! :D
- Var en smuttur i Gilleleje med min kæreste og kigge i butikker eftet en veloverstået AT-årsprøve til et fint 10-tal. Det var godt nok længe siden jeg havde været i Mariapil, så det var fedt at komme derind.
Fandt en sort Vila buksedragt, som var 2. sortering med en lillebitte fejl, så fik den til 25,- den kostede før 399,- ! Og så fandt jeg mine længe ønskede slidte blå jeans, også fra Vila, til 349,- det var dejligt! Og så fandt jeg også en fin Anne Black porcelænsring med "love" skrevet på.
- Min søde kæreste ville gerne betale, så jeg sagde ikke nej tak! :D

Billeder af det hele kommer nok i morgen, men alt i alt en dejlig og solrig dag, selvom jeg er lidt træt efter arbejde og årsprøve.

/god sommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar