fredag den 15. maj 2009

nelly.com

http://www.nelly.com/ er i mine øjne en dybt undervurderet side! Hvor fandt jeg dog nogle fine (og billige) ting da jeg lige kiggede hurtigt igennem her til aften. Den må kigges nærmere igennem på et senere tidspunkt.

Et lille udpluk:


Snake Imitation DKK 149, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Smuk smuk sko i immiteret slangeskind, til kun 149,- !! Dog tilsyneladende kun i str.42, ØV! Den ville ellers lige have passet til mine sommerkjole som et lidt råt modstykke.

Giraff Bag DKK 112, Avanna - NELLY.COM
Denne indkøbspose er da aldeles bedårende! Til kamp mod platicposerne med stil, for kun 112,- Fås også med en zebra eller en leopard.

Fiesta Shorts DKK 149, Rut m.fl. - NELLY.COM
Fine sommershort til kun 149,- fås også i gul og koral. Superfine til en af mine lyse, løse toppe.

Blot et udpluk af mine kommende musthaves fra nelly.com, tjek siden ud!

/godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar